درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

عومل مهم در رضایت مندی مشتری - آتاک درب

رضایتمندی مشتری یکی از موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثریت بازاریابان و محققان بازاریابی و شرکت های تولیدی صنعتی مانند اتاک درب  است.

رضایتمندی مشتری را می‌توان به عنوان جوهره موفقیت در جهان رقابتی تجارت امروزی در نظر گرفت. بنابراین اهمیت رضایتمندی مشتری و نگهداری مشتری در تدوین استراتژی برای شرکتهای مشتری مدار  و بازار مدار نمی‌تواند دست کم گرفته شود. در نتیجه رضایتمندی مشتری با نرخ در حال رشدی مورد توجه شرکتها قرار گرفته است همان طور که در تولید درب ضد سرقت کیفیت درب ها بسیار بسیار مهم می باشد وشرکتی موفق است که از لحاظ کیفیتی در ردهی بالاتری قراردارد.

رضایتمندی مشتری احساس یانگرش یک مشتری نسبت در ضد سرقت یا خدمت بعد از استفاده از آن است. رضایتمندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریابی برای کالا و محصولی مانند درب ایمنی و یا درب ضد سرقت ترک است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرسند مصرف کننده عمل می کند برای مثال اگر مشتریان بوسیله خاصی رضایتمند شوند احتمالاً خرید خود را تکرار خواهند نمود. مشتریان رضایتمند به دیگران درباره تجارب مطلوب خود می گویند که به عنوان تبلیغات دهان به دهان اثر مثبتی برای سازمان خواهد داشت. در مقابل مشتریان ناراضی مارک (شرکتی که از آن خدمات می گیرند) را تغییر می دهند

ودر تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. بعلاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان مستقیماً بقا سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهند.با در نظر گرفتن تعریف فوق رضایتمندی مشتری را به عنوان نگرش شخصی که از میان مقایسه بهره وری واقعی و بهروه وری مورد انتظار از شرکت بر می خیزد، تعریف می کند. همان طور که ما در مجموعه تولیدی صنعتی اتاک در ضد سرقت ترک اولویت اول خود را رضایت مندی مشتری قرار داده ایم و در محصولات درب ضد سرقت ترک سعی کرده ایم از بهترین متریال و مواد جهت تولید استفاده میکنیم و لذا تمامی موارد را تاکنون جهت رضایت مشتری در نظر گرفته ایم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.