درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

رقابت با خود برای فروش بیشتر- اتاک درب

 

رقابت با خود برای فروش بیشتر

این اتفاق اغلب تکرار میشود که : شرکتی، محصول جدیدی را توسعه میدهد و آن را به بازار عرض میکند بعد از مدتی طرفداران زیادی هم پیدا می کند در نتیجه سفارشاتش بیشتر و بیشتر می

شوند و همه اعضای شرکت هم از این نتایج راضی خواهند بود، ناگهان فروش محصولاتشان شدیدا افت میکند

!

به نظر شما چرا این اتفاق میافتد؟

دلیلی ندارد جز اینکه قیمت محصولاتشان را در بازار زدهاند و محصولی با قیمت پایینتر وارد بازار ATAKDOOR کردهاند یک مثال ساده برای درک این مطلب محصولات درب

است که در برنامه های تجاری شبانه تبلیغ میشد. این محصولات در نوع خود در بازاریابی بینظیر بودند چرا که در این محصولات برای افزایش ایمنی درب ها ورق سراسری با شبکه فولادی به کار رفته است بکار رفته بود

همیشه برنامه ریزی قبلی داشته باشید و برای انکه بتوانید در زمینه فروش درب موفق شوید لازم است که در زمینه دکوارسیون و نوع درب ها اطلاعات کافی داشته باشد

پیش از ملاقات با مشتری، هدف هایتان را از این دیدار مشخص کنید. چیزهایی را که امیدوارید در این

دیدار به دست آورید به تفکیک بنویسید. پس از ملاقات هم فورا هر چه را که بیان شده است یادداش

کنید. به حافظه تان اطمینان نداشته باشید؛ چینی ها ضرب المثلی دارند که می گوید:

دوام کم رنگ ترین مرکب، بیش تر از بهترین حافظه هاست قبل از هر ملاقات با مشتری درب ضد سرقت صرف نظر از تعداد دیدارهای قبلی با او، چند دقیقه ای را صرف مرور و بررسی پرونده او، وضعیت فعلی و یادداشت های قبلی خودتان بکنید. با انجام این کار، از افزایش فوق العاده میزان آمادگی و تاثیرگذاری خود تعجب خواهید کرد و مشتری ها نیز همیشه متوجه می شوند که شما تکلیفتان را انجام داده اید

موفق ترین فروشندگان در ضد سرقت در هر رشته ای قبل از شروع به فروش و ارایه مطالب و پایان دادن به معامله، خودشان را کاملا آماده می کنند. آن ها همه چیز را پیشاپیش می سنجند و هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنند. به یاد داشته باشید که همین جزییات، تفاوت بین موفقیت و شکست است. فروشنده ای که وقت زیادی را صرف آشنایی با نیازهای خاص مشتری کرده باشد، موفق به ایجاد بالاترین سطح اعتماد و برقراری بهترین رابطه با مشتری درب ضد سرقت ترک خواهد شد

هماهنگی فروش با بازاریابی رابطه مندمعاملاتی که تنها بر اثر بخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت، به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو دهه گذشته سازمانهای بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافته اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او

(شرکت اتاک درب) خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند.بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری

مشتریان این است که رضایتمندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت در ضد سرقت ترک   مستحکم شود

.

 

 

عومل مهم در رضایت مندی مشتری - آتاک درب

رضایتمندی مشتری یکی از موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثریت بازاریابان و محققان بازاریابی و شرکت های تولیدی صنعتی مانند اتاک درب  است.

رضایتمندی مشتری را می‌توان به عنوان جوهره موفقیت در جهان رقابتی تجارت امروزی در نظر گرفت. بنابراین اهمیت رضایتمندی مشتری و نگهداری مشتری در تدوین استراتژی برای شرکتهای مشتری مدار  و بازار مدار نمی‌تواند دست کم گرفته شود. در نتیجه رضایتمندی مشتری با نرخ در حال رشدی مورد توجه شرکتها قرار گرفته است همان طور که در تولید درب ضد سرقت کیفیت درب ها بسیار بسیار مهم می باشد وشرکتی موفق است که از لحاظ کیفیتی در ردهی بالاتری قراردارد.

رضایتمندی مشتری احساس یانگرش یک مشتری نسبت در ضد سرقت یا خدمت بعد از استفاده از آن است. رضایتمندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریابی برای کالا و محصولی مانند درب ایمنی و یا درب ضد سرقت ترک است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرسند مصرف کننده عمل می کند برای مثال اگر مشتریان بوسیله خاصی رضایتمند شوند احتمالاً خرید خود را تکرار خواهند نمود. مشتریان رضایتمند به دیگران درباره تجارب مطلوب خود می گویند که به عنوان تبلیغات دهان به دهان اثر مثبتی برای سازمان خواهد داشت. در مقابل مشتریان ناراضی مارک (شرکتی که از آن خدمات می گیرند) را تغییر می دهند

ودر تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. بعلاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان مستقیماً بقا سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهند.با در نظر گرفتن تعریف فوق رضایتمندی مشتری را به عنوان نگرش شخصی که از میان مقایسه بهره وری واقعی و بهروه وری مورد انتظار از شرکت بر می خیزد، تعریف می کند. همان طور که ما در مجموعه تولیدی صنعتی اتاک در ضد سرقت ترک اولویت اول خود را رضایت مندی مشتری قرار داده ایم و در محصولات درب ضد سرقت ترک سعی کرده ایم از بهترین متریال و مواد جهت تولید استفاده میکنیم و لذا تمامی موارد را تاکنون جهت رضایت مشتری در نظر گرفته ایم

موفقیت در فروش – کاری از گروه تولیدی اتاک درب

موفقیت در فروش کاری از گروه تولیدی اتاک درب

بیشتر مدیران بازرگانی شرکت های تولیدی در ضد سرقت ترک اینگونه میاندیشند که یافتن فروشندگان در ضد سرقت  حرفهای که بتوانند نیازهای تجاری آنها را بخوبی تامین کنند، مشکل است و فروشندگان حرفهای به ندرت یافت میشوند. برخی از افراد که بهنحوی در فعالیته فروش درگیر هستند، خود را مدیر اجرایی، مدیرفروش یا مشاور بازرگانی میخواند. این در حالی است که امروزه همه مردم به نحوی کار فروش را انجام میدهند؛ پزشکان، مشاوران حقوقی، نمایندگان دولتی، معماران و نمایندگان تبلیغاتی همگی در جستجوی بازارهای جدید و مشتریان جدید برای فروش خدمات وتواناییهای خود هستند

.در عصر کنونی بازارها بسیار رقابتی شده و شرکتها به منظور بقا و پیشرفت به درک سبک

ها، اصول و فنون فروش و ترغیب مشتریان نیاز دارند. شرکتهایی که وارد فضای بازارهای بسیار رقابتی جهانی قرن

بیستوکم شدهاند اگر قصد دارند که در قالب شکست خورده نباشند، به افرادی نیاز دارند که این افراد واقعاً فروشندههای حرفهای باشن بارها از زبان بزرگان علم مدیریت بازرگانی شنیدهایم که

«یک فروشنده خوب میتواند هر چیزی را بفروشد مخصوا در زمینه درب ضد سرقت ترک بسیار مهم است که فروشنده خوبی را برای فروش درب ضد سرقت خود انتخاب کنیم

» زیرا که قدرت در فروش و فروشندگی، توانایی برانگیختن دیگران است نه در میزان دانش

و سطح تحصیلات آکادمیک فروشنده. گرچه این دانش میتواند زمینه ساز مهارت ایجاد انگیزش در خریدار باشد

فلسفه بوجود امدن درب ضد سرقت ترک آتاک درب

فلسفه بوجود امدن درب ضد سرقت ترک آتاک درب:

سال هاست که انسان ها برای زندگی خود در تلاش برای ایجاد امینت هستند چرا که اولین چیزی در خانه انسان به ذهن می رسد درب منزل می باشد همانا داشتن درب محکم و قوی می تواند مانع از رسیدن دزدان به داخل خانه شود

بنابراین ما به شما خرید درب ایمن اتاک درب را توصیه میکنیم

از زمان ایجاد مسکن و نیاز انسان به مسکن بحث زیبایی و امنیت منزل بسیار مهم بوده است همان طور که ظاهر درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد ایمنی ان نیز همان قدر مهم است در دوران قدیم زمانی که درب های ضد سرقت وجود نداشت مردم برای حفظ امنیت خود از راه های مختلفی تلاش می کردند و سعی می کردندکه خانه های خود را در جاهای امن درست کنند

انواع در ضد سرقت آتاک درب در سایز های مختلف با ویژگیهای گوناگون وجود دارد :
به طور مثال در ضد سرقت مونتاژ ما با متریال زیر ساخته می شود
1- رویه های ساخت ترکیه و 11 میل می باشند
2-یراق الات کاله اصل ترکیه و اورجینال می باشند
روزت ها و درب ضد دیلم می باشد
درب ها قابلیت اتصال به انواع دستگاه ها و سیستم های اثرانگشت را دارد
سایز درب های در دون استاندارد 110*210 و 115*215 می باشند و قابلیت تغییر سایز به سفارش مشتری را دارند
صخامت ورق های فولادی چارچوب یک و نیم می باشد
داخل از ورق دوبل استفاده می گردد و قوطی های شبکه بندی شده است
در لنگه های درب از دور استیل و دور الومینیوم استفاده می گردد
ضخامت ورق چارچوب یک و نیم می باشد
مان انواع درب ضد سرقت ترک و در ضد سرقت ترک را با بهترین کیفیت به شما ارائه میکنیم