درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

راههای فروش محصولات ساختمانی در بازار امرزوه چیست؟

راههای فروش درب ضد سرقت در بازار امرزوه چیست ؟

طراحی افزایش فروش درب ضد سرقت در شرکت آتاک درب

برای افزایش فروش در ضد سرقت و هر گونه محصول ساختمانی سه راه پیش رو داریم

:افزایش تعداد موارد فروش فردی

افزایش حجم فروش در ضد سرقت ترک  به هر مشتری

افزایش تعداد دفعات فروش

به هر مشتری

مدل فروش قدیمی 4 بخش داشت:

:

ابراز صمیمیت

تحویل گرفتن مشتری

 صلاحیت دادن به مشتری

شما چقدر پول دارید یا چقدر می خواهید هزینه کنید

سخنرانی برای مشتری

معرفی کالا

نهایی سازی فروش

کالا را بخر، مشتری

اما مدل جدید فروش برعکس شده است.توصیه می شود

چهل درصد از وقت خود را بگذارید برای ابراز صمیمیت و جلب اعتماد مشتری که شما را به واسطه های گوناگون بعنوان یک تولید کنند درب ضد سرقت ترک انتخاب کرده است،

سی درصد از وقت را به شناسایی نیازهای مشتری اختصاص دهید(برای این منظور باید خیلی با دقت به حرفهای مشتری گوش کنید)

بیست درصد از وقت را بگذارید برای معرفی کالا تا نشان دهید این کالا چگونه نیاز مشتری را برطرف می کند وده درصد آخر را هم اختصاص بدهید به نهایی سازی فروش.

صحبت مشتری را قطع نکنید، وقتی او حرف می زند یک کلمه هم نگویید. اگر مکث کنید و با توجه به حرفهایش گوش کنید و سوال های مرتبط بپرسید، مشتری این گونه تعبیر می کند که او برای من ارزش قائل است. خوب سوال کنید. سوال ملایمی مثل :

منظورتان چیست؟

به مشتری می فهماندکه شما به درک نیاز او علاقمندید و همه ویژ گی های درب های خود را به شمتری توضیح دهید مخصوصا در مورد گارانتی و بیمه درب ها. (روانشناسی فروش برایان تریسی)

از کلیه عزیزان خواهشمندیم در موقع فروش حتما به نکارات ارائه شده توجه کنند تا بتوانند فروش قویتری داشته باشند


 

پخش مویرگی انواع درب - آتاک درب

سیستمهای پخش بسیار متفاوت می باشد از جمله می توان به سیستم  درب ضد سرقت

 اشاره کرد که امرزوه روشها یفروش و پخش محصولات ساختمانی از جمله درب لابی و در ضد سرقت در شرکت آتاک درب بسیار متفاوت می باشد

جمع آوری اطلاعات دقیقتر و به روزتر از بازار در ضد سرقت

نیروهای شاغل در توزیع مویرگی چون با آخرین حلقه ی نظام توزیع یعنی خرده فروشان ارتباط دارند

و حتی هنگ امی که در محل کسب خرده فروشان هستند امکان ارتباط آنها با مصرف کنندگان انواع درب و شنیدن صدای آنها بیشتر است، در معرض اطلاعات دقیقتر و به روزتر هستند

پوشش بیشتر بازار درب ضد سرقت ترک

تفکر توسعه ی بازار بر این است که برای بلندمدت کار کند و بسترهایی را فراهم سازد تا در

طولانی مدت در بازار حضور داشته باشد؛ یکی از این راهها، شناخت بیشتر بازار هدف در فروش درب ها می باشد که وابسته به محصولات ساختمان و تولید از شرکت مربوطه و محصولات آن است برای همین است که شرکتها هزینه های سرسام آور تبلیغات و ارتباطات را می پذیرندحال یکی از بهترین راهها، در معرض دید مشتریان و مصرف کنندگان بودن محصولات در ضد سرقت ترک است

پخش مویرگی

مزایای سیستم پخش مویرگی

ارتباطات گسترده تر با مشتریان

با تهیه ی بانک اطلاعاتی ساختمان ها و سازندگان از تمام خرده فروشان، امکان ارتباطات بیشتر با آنها را فراهم می سازید؛ برای مثال از طریق ایمیل، تلفن، و فکس آخرین اطلاعات را به ایشان منتقل می کنید تا دریافت کنند

همچنین با خیال راحت تر مشوقهای انگیزشی خودتان را به آنها می رسانید -

کاهش ریسک از دست دادن مشتری در شرکت اتاک درب

هنگامی که شما یک بنکدار یا عمده فروش را از دست می دهید، ممکن است درصد قابل توجهی از

سهم بازارتان را از دست داده باشید، اما اگر به هر دلیل ارتباط شما با یک خرده فروش قطع شود، فقط درصد ناچیزی از سهم بازار کم می شود و امکان جایگزینی آن نیز سریعتر و ساده تر خواهد بود

درب ضد سرقت

در ضد سرقت آتاک درب بدون جای کلید ؟

سری جدید درب ضد سرقت تولید آتاک درب داری ویژگی های خاصی می باشند در این سری از درب ها حای قفل در جلوی درب مشخص نمی باشد که این نیز به نوبه خود باعث افزایش امنیت در ضد سرقت می گردد بداصلی قفل ها می باشد که در رب های فوق ین شکل که استفاده از درب ضد سرقت ترک مستلزم دانستن محل قفل ها می باشد که در درب های فوق به هیچ وجه مشخص نمی باشد

روند ورود درب های ضد سرقت و سری لوکس به دایره تولید در سال های متعمادی ایجاد شده است

انواع در ضد سرقت ترک در کشور نیز وجود دارد که مشتریان همگس دنبال امنیت بیشتر می باشند که ما این امنیت را به واسطه وجود درب های ایمن ایجاد کرده ایم که به طور کلی در درب ها وجود دارد.

فروشندگی حرفه ای

 

فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد برخلاف تفکرات رایج فروشندگی مجبور ساختن مشتری به خرید نیست در این مقاله که با بررسی کارشناسان آتاک درب صورت گرفته است به بررسی راه های می پردازیم که منجر افزایش فروش می گردد که ما مخصوصا در صنعت درب ضد سرقت استفاده کرده ایم لذا توجه شما عزیزان را به مهم های زیر توجه میکنیم :

بازاریابان مستقیم:
در این روش بازاریابان ما با مراجعه مستقیم به ساختمان های در حال ساخت به بازاریابی محصولات ساختمانی ما علی الخصوص در ضد سرقت می پردازند و با ارتباط مستقیم با سازندگان و معماران سعی در معرفی کالا و ارائه کاتالوگ به ان ها می کنند و سعی در برقراری ارتباط های اولیه جهت بازاریابی محصول می کنند
بازاریابی غیر مستقیم :
در این روش با ارسال اس ام اس تبلیغاتی در زمینه درب ضد سرقت ترک و معرفی محصولات در قالب سایت های تبلیغاتی شرکت آتاک درب به معرفی محصولات می پردازند و اینکار را دقالب های مختلف انجام می دهند و با نظر اکثر کارشناسان بازاریابی شرکت آتاک سعی در معرفی و فروش محصول می کنند

فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده، به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و بتوانند انتخاب درستی بکنند - در ضد سرقت ترک