درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

درب ضد سرقت

آتاک درب ایران نماینده انحصاری آتاک ترکیه در ایران

فروشندگی حرفه ای

 

فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد برخلاف تفکرات رایج فروشندگی مجبور ساختن مشتری به خرید نیست در این مقاله که با بررسی کارشناسان آتاک درب صورت گرفته است به بررسی راه های می پردازیم که منجر افزایش فروش می گردد که ما مخصوصا در صنعت درب ضد سرقت استفاده کرده ایم لذا توجه شما عزیزان را به مهم های زیر توجه میکنیم :

بازاریابان مستقیم:
در این روش بازاریابان ما با مراجعه مستقیم به ساختمان های در حال ساخت به بازاریابی محصولات ساختمانی ما علی الخصوص در ضد سرقت می پردازند و با ارتباط مستقیم با سازندگان و معماران سعی در معرفی کالا و ارائه کاتالوگ به ان ها می کنند و سعی در برقراری ارتباط های اولیه جهت بازاریابی محصول می کنند
بازاریابی غیر مستقیم :
در این روش با ارسال اس ام اس تبلیغاتی در زمینه درب ضد سرقت ترک و معرفی محصولات در قالب سایت های تبلیغاتی شرکت آتاک درب به معرفی محصولات می پردازند و اینکار را دقالب های مختلف انجام می دهند و با نظر اکثر کارشناسان بازاریابی شرکت آتاک سعی در معرفی و فروش محصول می کنند

فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده، به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و بتوانند انتخاب درستی بکنند - در ضد سرقت ترک

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.